tirsdag 1. februar 2011

Bursdagsgaver fra lille prinsesse :)

Igår ble jeg vekket tidlig av min lille jente som prikket meg  på skulderen.. 
-Mamma, nå er det morran. Gratulerer med dagen!
Vil du pakke opp gavene nå?

Hun hadde vært på handletur med pappa, og var like spent som meg når de skulle åpnes.
Jeg skjønte ganske fort at det var henne selv som hadde valgt gaver :)
Nøkkelringesel med et stort glis, akelapp, snurrebasser i forskjellige farger og prinsesse hansker.
- De hanskene kan vi kjøpe tryllestav som hører til også mamma :)
Vi gir jo alle bort ting i gave som vi selv syns er fine.. og det har hun og virkelig gjort :)
Så nå har jeg ei stolt jente som er fornøyd med gave handelen sin, og ikke minst fornød for hun ikke sa hva som var i gavene før de ble åpnet!
Og jeg fikk en kjempe koselig start på bursdagen!!
{ Natalie }

2 kommentarer:

  1. Lille, gode, skjønne prinsessa!! Så flink hun har vært!! :-) Ha en super dag! Klem

    SvarSlett
  2. Gåver rett frå hjertet♥
    Herlig!
    So stolt og fin jente ☺

    Klem Mette.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar! :-)