fredag 1. april 2011

Lyseblå ruter :)

Nå er det kommet en smakebit på vårtekstilene mine hos Mias Interiør :)
Elsker lyseblå ruter!!
Denne søte lille puten finner du her.

Nå er jeg snart ferdig med forhengene jeg skal ha på badet og!
Men jeg må få tak i noe å henge de opp med og.. Tenker å bruke sånn hvit vaier, som vi brukte til gardiner og sånt før i "gamle dager"...
Noen som vet hvor jeg finner sånn?


Så må jeg bare få sagt: tusen takk for alle de fine kommentarene jeg får, og tusen takk til dere som gidder å følge meg :) Digger dere!

Ha en fantastisk fin helg alle sammen :)
{ Natalie }

2 kommentarer:

  1. Den er kjempefin!! Lyseblå ruter er knallfint! Ha en god dag! KLEM

    SvarSlett
  2. Hei der!
    Så koselig blogg du har! Fant deg inne hos det bittelille huset, og tenkte jeg skulle poppe innom en tur. Kjempe søte pute, liker godt både fargene og rutene. Du får kjøpt vaier på butikker som selger metervarer. De har både vaier og tilhørende kroker. Legger meg til hos deg og gleder meg til å følge deg videre. Nå skal jeg inn og lese mer her hos deg:))
    Ha en strålendes dag!
    Klem fra Anne Karin

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar! :-)