søndag 5. desember 2010

Jeg måtte pynte litt :)

Jeg klarte ikke å vente med all julepynten...
Så nå har jeg pynta peishylla litt. 
Da kan jeg stå foran ovnen og varme meg, med ryggen til alt flyttekaoset, å bare se den fine julepynten :)

Disse lysholderne er så fine! Huset er til å legg smeltelys på taket, og det lyser så fint i vinduene når jeg brenner lys inni..
Jeg har kjøpt smeltelys på yankeestore.no, der har de duftlys i alle mulige dufter! Jeg brenner et som heter spiced orange, en skikkelig julelukt :)
Denne søte engelin min måtte også få en plass på hylla.

Håper dere alle sammen får en koselig 2. søndag i advent!
{ Natalie }

2 kommentarer:

  1. Så fint det var!! Har ikke fått lukta på den orange-lukten enda, men det må jeg visst! Ha en koselig dag! Gleder meg til torsdag! Klem

    SvarSlett
  2. Hei - og tusen takk for kos hilsen inne hos meg :)

    Spennende å oppdage nye blogger, jeg likte sy-prosjektene dine kjempegodt og la meg som følger :)

    Ha en skjønn adventstid!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar! :-)